خبرهای داغ:
آئین معنوی احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان، سه شنبه شب تا بامداد روز چهارشنبه در مساجد، حسینیه‌ها و آستان مقدس امامزادگان استان قزوین برگزار شد. 
کد خبر: ۹۵۸۹۰۴۸
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۴

قزوین_ به گزارش بسیج، آئین معنوی احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان، سه شنبه شب تا بامداد روز چهارشنبه در مساجد، حسینیه‌ها و آستان مقدس امامزادگان استان قزوین برگزار شد. 

اقشار مختلف مردم مومن و ولایتمدار قزوین با بر سر گرفتن کتاب وحی و قرائت دعاهای پرفیض مجیر و جوشن‌کبیر ندای العفو و الغوث و ألأمان سر دادند و از خداوند متعال طلب آمرزش کردند.

مردم دارالمومنین قزوین در آیین‌های معنوی شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان، دستان نیاز را به سوی پیشگاه رحمت حضرت حق گشوده و از او بهترین‌ها را طلب کردند.

برنامه‌های مختلف ماه مبارک رمضان به خصوص سخنرانی‌های بصیرتی و تبیینی، جزء خوانی و جلسات پرسش و پاسخ با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و کارشناسان مذهبی همچنان در اماکن مذهبی و امامزادگان استان ادامه دارد.

از جمله ویژگی‌های خاص لیالی قدر در استان قزوین، حضور گسترده جوانان و خانواده‌ها و انجام برنامه‌های بصیرتی در کنار تلاوت کلام الله مجید، دعاخوانی و فعالیت‌های فرهنگی با مشارکت هیات‌های مذهبی است.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار